Sulap Mujahidah #100 Post#

Bismillah [Dengan nama Allah]
Sollu 'ala Rasoolillah 


Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah... Subhanallahu Allahu Akbar. Nikmat umur yang masih berbaki maka dapatlah penulis mengirimkan kiriman yang ke 100 diruangan maya #sulap mujahidah# ini. Ya Allah, berilah aku ilham yang baik dan faqqihkan aku dalam agamaMu. Tiadalah niat lain penulis menwujudkan belog ini melainkan hanyalah untuk peringatan diri sendiri juga berkongsi pesanan dan peringatan bersama pembaca. Moga-moga ada manfaat dikutip. Bak kata omputeh; sharing is caring(+loving);




Jika semalam kita pernah kecewa, jika semalam kita pernah terluka, jika semalam kita pernah tewas, jika semalam kita pernah terbabas, jangan pernah berputus harap.. teruskan langkah mara kehadapan. kerana Islam tidak pernah mengajar umatnya berputus harap. 


Pesanan untuk diri~


Teruskan musafir mu di bumi Tuhan ini, berbuat baik sesama insan dan makhluk, keep istiqomah dalam amar maaruf nahi mungkar, make your ibadah being awesome, jika sesama insan tidak menghargai dan memandang mu.. usah bersedih hati. Pandangan dan penghargaan mereka tidaklah sepenting dan sebesar Pandangan dan Penghargaan Allah Subhanahu WaTa'ala. 


#salam mujahadah#
03 JamadilAwal 1433H

No comments:

Post a Comment